Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een crush op een jongen maar hij is populair en ik niet, wat moet ik doen?

Ik ken de jongen van een zomerkamp waar we het super gezellig hadden maar nu op school spreek ik hem niet want ik durf dat niet want hij is populair en ik niet. We zien in elkaar in de gangen en kijken elkaar dan volgensmij langer aan dan normaal en ik heb een vriend van hem gevraagd om info mr die heb ik nog niet en ik wil niet hem verliezen ik durf hem ook niet te voegen op snap want als hij me niet voegt is het gelijk definitief ik wil hem eerst meer spreken maar durf niet eens hoi te zeggen wat moet ik doen??

10 maanden geleden
in: Dating
Ritsuka
10 maanden geleden
Onderneem een actie, je zit nu bevroren in je angst en onzekerheid. Later in je leven ga je blijven denken 'wat als...' Als je wat doet, heb je duidelijkheid.
tinus1969
10 maanden geleden
Voeg hem wel toe op snapchat - jullie hadden het toch zo gezellig op zomerkamp?
tinus1969
10 maanden geleden
En je schrijft alsof je leven een aflevering is van een serie op Disney of Nickelodeon. Maar zo is het echte leven niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Wat je moet doen is moed verzamelen en hoi zeggen...

Het kan best dat hij hetzelfde probleem heeft als jou. Veel mannen kijken de kat uit de boom. Omdat die in geen geval een blauwtje willen lopen.
Dan wordt hun trots gekrenkt.

En vrouwen hebben doorgaans veel minder moeite met trots.
Gewoon goeiedag zeggen.
Nee, heb je, ja kun je krijgen...
(Lees meer...)
10 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing