Op welke datingsites heb je de meeste kans op een echte date?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Dating
2.8K
Griffin
3 jaar geleden
Die dating site heet "het café / bar / kroeg / terras / strand / bioscoop / tennisbaan / paardrijles"

Antwoorden (2)

Dat hangt met name af van wie je bent en wat jouw zoekwensen zijn. En ook of je met een algemene datingsite in zee gaat of met een doelgroepdatingsite.
Een goed startpunt bij de zoektocht is www.datingwebsites.nl, de websites met de meeste reviews. Dan blijkt dat de meeste reviews negatief zijn: houd daar rekening mee tijdens jouw zoektocht.
3 jaar geleden
Dat hangt er natuurlijk vanaf, ik heb altijd gehoord dat Parship een goed platform is waar veel serieuze relaties uit voortbloeien.