Het is nu al de 3de keer dat ik match met een persoon maar die match verdwijnt telkens. hoe kan dat?

Ik swipete naar rechts. Er kwam meteen het volgende dat het een match is. Maar dan komt het niet in mijn lijst van matches te staan?? En ik kan ook geen berichten sturen. Dit heb ik al gehad bij tinder, bumble en badoo

10 maanden geleden
in: Dating
2K
Edraket
10 maanden geleden
Op internet vind ik dit: https://www.help.tinder.com/hc/nl/articles/115003517666-Problemen-met-matches#h_01G5S1WJ93K2SVJXFANETEGQE3

Geef als eerste antwoord