Wat is er (niet) gebeurd met de vormgeving van deze website?In maart 2009 las ik dat de kleuren iedere maand gewijzigd zouden worden...

...maar de kleuren zijn nog steeds wit, lichtblauw en paars, net als in maart. Ik vind het prima, maar waarom is die "belofte" niet nagekomen? Ben gewoon benieuwd.

Antoni
14 jaar geleden
in: Overig
Antoni
14 jaar geleden
Wauw, deze reactie had ik helemaal niet verwacht! Ik zal even op zoek gaan naar een antwoord op je vraag. In mijn herinnering heb ik dit op deze website gelezen, waarschijnlijk in een antwoord op een vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij helemaal niet fijn als een website elke maand haar kleuren wijzigt, dat wordt zo onherkenbaar.
Ik vind de huidige kleurstelling prima. Rustig ogend, niet te schreeuwend, heel herkenbaar. Lekker laten zo!
Antoni
14 jaar geleden
Ja, C4th, dat vind ik ook, maar ik vroeg me gewoon af, wat er met die "belofte" was gebeurd...
Antoni
14 jaar geleden
@ GoeieVraag, ik heb het bericht dat de kleuren van deze website iedere maand zouden veranderen, helaas niet kunnen terugvinden.

Antwoorden (1)

Het enige wat er volgens mij is veranderd is dat het logo iets is veranderd doordat er nu een uitroepteken achter staat. Bovendien staat er nu onder nummers om makkelijk vragen te vinden en zijn de gesloten vragen in een andere tabblad. Voor de rest is het volgens mij hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Het ging mij om de kwestie van de kleuren van de website. Ik wilde graag een antwoord op de vraag inclusief de toelichting bij die vraag. Sorry als ik onduidelijk ben geweest bij het formuleren van deze vraag. Meer informatie is te vinden in de reacties op mijn vraag.