Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang blijft mijn uitreksel van mijn bevolkings register geldig vanaf de dag dat ik hem bij het gemeentehuis ophaal ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3K
Antoni
14 jaar geleden
Het is een "uittreksel" met twee t's. Het is "uit" het bevolkingsregister "getrokken", dus een t van "uit" en een t van "treksel".

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De geldigheid van het uittreksel Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (GBA) is afhankelijk van het doel waarvoor men het nodig heeft. Neem contact op met de instantie die om het uittreksel gevraagd heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang je leeft is dat geldig... en als je niet meer leeft je overlijdensregister...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een uitreiksel is niet onbeperkt geldig zolang je leeft dit ivm mogelijk verhuizingen trouwen/scheiden ed.. Je kan er wel een krijgen zolang je leeft.
Antoni
14 jaar geleden
Het is een "uittreksel", geen een "uitreiksel", al wordt het wel aan je uitgereikt... "Uitreiksel", misschien een mooi nieuw neologisme?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
scherp op dit tijdstip mAAt...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding