Hoelang blijft mijn uitreksel van mijn bevolkings register geldig vanaf de dag dat ik hem bij het gemeentehuis ophaal ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3K
Antoni
14 jaar geleden
Het is een "uittreksel" met twee t's. Het is "uit" het bevolkingsregister "getrokken", dus een t van "uit" en een t van "treksel".

Het beste antwoord

De geldigheid van het uittreksel Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (GBA) is afhankelijk van het doel waarvoor men het nodig heeft. Neem contact op met de instantie die om het uittreksel gevraagd heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang je leeft is dat geldig... en als je niet meer leeft je overlijdensregister...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een uitreiksel is niet onbeperkt geldig zolang je leeft dit ivm mogelijk verhuizingen trouwen/scheiden ed.. Je kan er wel een krijgen zolang je leeft.
Antoni
14 jaar geleden
Het is een "uittreksel", geen een "uitreiksel", al wordt het wel aan je uitgereikt... "Uitreiksel", misschien een mooi nieuw neologisme?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
scherp op dit tijdstip mAAt...