Vergaderen om het vergaderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dit soort vragen beantwoorden.
14 jaar geleden
Naar de tandarts gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wakker worden als het buiten nog donker is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De afwas en alle andere dingen die je steeds opnieuw moet doen, dus de dingen, waarvan het resultaat (bijvoorbeeld schone borden en bestek) maar kort blijft bestaan.
Antoni
14 jaar geleden
vroeg opstaan, werken, schoonmaken, rekeningen betalen enz enz enz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Administratie, belastingaangiftes, jaaropgaaf en dat soort onoverkomelijkheden.
Oh ja en achter wanbetalers aanlopen dus herinneringen sturen, of ik niks beters te doen heb :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Naar bed gaan.

Als ik ergens mee bezig bent en het moet af, maar ik heb dan ook mijn rust nodig, dan ga ik echt met tegenzin naar bed.

2. Rekeningen betalen.
3. Voor de zoveelste keer virussen verwijderen van de laptop van mijn zwager :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
administratie (afhankelijk van mijn bui)
stofzuigen
afstoffen
poetsen