met welke bnn er zou je 24 uur willen ruilen (ook het werk)

sorry bn er bedoel ik

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou niet graag willen ruilen met een omroep.

Thijs Römer (de man van Katja Schuurman) Het dagje werk neem ik wel op de koop toe. :-)

Het ligt er duimendik bovenop dat derk BN'er bedoelt, dus ik antwoord maar in die trant. Ik zou graag een dagje willen ruilen met een Nederlandse profvoetballer. Dan is zowel je leven als je werk geweldig denk ik!

Filemon Wesselink en dan wil ik dag dat hij onder andere zijn stukje voor Viva schrijft. Toegevoegd op 21-05-2009 15:03:12 En als je Bn'er bedoeld, dan zou ik wel een dagje willen ruilen met Carice van Houten.

Jan Smit... oh nee, Wesly Sneijder. Ik weet ook wel welk werk van hem ik 24 uur wil uitvoeren...

Ik ga er voor het gemak ook even van uit dat je BN er bedoelt: Ik denk dat ik dan voor Philip Freriks zou gaan. Eén keer zou ik dan zelf het 8 uur journaal willen samenstellen. En dan zou ik me toch een hoop onzin over Nederland heen laten komen..!! Heerlijk lijkt me dat. ( En het met een stalen gezicht, in de kamera kijkend, voorlezen). En aan het eind van het journaal, als die vrouw van het weerbericht haar zegje moet doen, haar iets vragen in de trand van: "Had je nou niets anders in de kast hangen? " Dus.....

Wilders lijkt me wel grappig.

Vooral qua werk zou ik direct willen ruilen met Floortje Dessing. Nieuwe landen en gebieden verkennen. Heerlijk. Wanneer kan ik beginnen?

met Paay...eindelijk van Curry af....

Ik zou van geen enkele BN'er 24 uur van zijn/haar leven willen overnemen. Ik ga toch al over mijn nek van deze arrogante kliek en dan zal ik ze ook nog eens het werk uit handen nemen? Nee dank je. Ieder zijn eigen werk.

Yolanthe Cabau van Kasbergen. Leuk, Jan Smit EN Wesley Snijder

Tjeerd Oosterhuis. In je werk de hele dag bezig zijn met het leukste dat er is: muziek, en getrouwd zijn met Edsilia Romley. Need I say more...? Toegevoegd op 21-05-2009 22:59:20 Correctie: juist is: "het leukste wat er is".

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100