ik ben verliefd op iemand die 3 jaar ouder is dan mij, hoe pak ik dit aan?

ik ben zelf 12 en ik ben verliefd op een jongen van 15.
hij is een vriend van mijn broer en komt bijna elke dag bij ons thuis.
Hoe pak ik dit aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (4)

probeer via je broer te weten te komen waar hij van houdt,óf hij al op een ander meisje is enz.

dan,wanneer je méér over hem weet,kun je verder gaan om belangstelling voor hem te tonen,door hem vragen te stellen ,b.v."vind je 't leuk om te gamen? " of "houd jij van chatten? zullen wij dan 's met elkaar chatten?" .

Od,als hij van sporten houdt,probeer dan te vragen of hij het leuk vindt om samen met je te gaan zwemmen (als hij daar b.v. van houdt).

Wanneer je daar allemaal wat zekerder over bent,kun je 's zeggen dat hij er cool uitziet of hem prijzen van "oh,dat ding (wat dat dan ook is dat hij leuk vindt) ben jij 's goed in" .

Jongens vinden 't leuk om cool gevonden te worden.

Probeer ook 's ---mocht je 't allemaal nog té eng vinden om hem direct mee te vragen om ergens naar toe te gaan met z'n tweeën-- samen met je broer en hem erbij ergens heen te gaan,een plek of feestje ofzo dat jullie en vooral hij,leuk vinden/vindt.

Dan,als dat lukt,kun je steeds verder gaan: hem vragen of hij het leuk vindt om ergens met je samen naar toe te gaan ,ook al is het maar om ff een patatje te halen ergens,
.
Zorg in ieder geval dat je stééds meer met hem alleen kunt zijn en probeer zijn aandacht voor je "brandende" te houden.

Vertel ook wat jíj leuk vindt en probeer van dáár uit steeds ook méér met hem samen te doen.

Op een gegeven moment,áls hij écht op je is,dan slaat de vonk vanzélf wel over.

Dan kun je gaan beginnen om wat verder te gaan: strelen,zoenen,tongzoenen,enz.
Maar bouw 't rustig op,k?

En van daaruit kun je dan steeds verder gaan en heb je échte verkering...

succes ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal ook zeggen,praat met je broer.

veel suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer zijn msn te regelen of zeg het tegen je broer dat je hem leuk vind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heey maritjuh,
als je hem leuk vind zou je een x zijn msn kunnen vragen of vaak met hem in contact te komen,
en leeftijds verschil maakt niet uit maar je kan dan wel op het probleem stuiten als het iets wordt tussen jullie dat hij al snel verder wil en jij niet want hij is ouder en kan daar misschien wel aan toe zijn.

( of probeer vaak met hem te praten en belangstelling in het te tonen)

groeten thijs