Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is nou leuk om te krijgen als je net een meisjes baby hebt gekregen? (4e kindje en is nu 1 1/2 week oud geloof ik)

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
524

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Iets om *jezelf* mee te verwennen. Bijvoorbeeld een bon voor de schoonheidssalon (plus een bon voor babysitten op die dag).

Tekort aan babyspulletjes zul je immers niet hebben als het je vierde is, en tekort aan tijd voor jezelf waarschijnlijk wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Precies! Alleen aal die bon voor het babysitten..
Rose rubber laarsjes
Een sieraadje voor als ze groter is
Een pop
Een voorleesboek of prentenboek
Een zwempakje voor als ze wat groter is

Ik geef zelf nooit kleertjes eigenlijk, die krijgen ze al genoeg en ze hebben er maar even iets aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb via Snapfish een boekje gemaakt met foto's er in van mijn vriendin en haar baby, met hardkaft, versieringen en persoonlijke tekstjes er in.
Gewoon, zodat ze nooit meer dat moment zou vergeten, haar pas nieuwe baby!
werd erg gewaardeerd, omdat het ten eerste zo'n uniek kadootje was, en ten tweede omdat het steeds meer waarde krijgt naarmate het kindje groter wordt. Zoiets in de boekenkast hebben staan is en blijft uniek, en het blijft goed bewaard tot ook het kindje groot is.

Ik zou het zeker weer doen, met elk kind dat ze nog krijgt!

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.snapfish.nl/snapfishnl/login
Je kunt hier meerdere soorten foto kado's maken. Ik zou wel iets kiezen wat niet kan breken :-))

Toegevoegd na 2 minuten:
* met 'mijn vriendin' bedoel ik een jeugdvriendin die net haar eerste had gekregen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zwitsal pakket en dan voor de moeder de parfum van zwitsal erbij?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooi sprookjesboek met de klassieke sprookjes.
B.v. Sprookjes van Grimm. Daar kunnen de ouders nog jaren uit voorlezen, en zo hebben eigenlijk alle kindjes er wat aan.

http://www.wehkamp.nl/boeken/boeken/kinderboeken/sprookjes-van-grimm/C15_BOE_B07_694361/?BC=GOA&BAC=BOE&cm_mmc_o=TBBTkwCjCPRH%20C%20PBwLwE%20C%20sbEpwy_BwLwE%20C%20%28a-K%29CjCH0zgfCjCm5yBBLXwl%20MzE%207ybFF&cm_guid=1-_-100000000000001781543-_-4897217001&cm_mmca1=12914-5565C772-AC6B-487D-A660-9073F8F094F1S4897217001
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding