stel dit is je, laatste dag op aardewat doe je vandaag dan nog

ik bedoel morgen vergaat de wereld

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan doe ik nog snel even de afwas.

Het beste antwoord

Ik zou gewoon doen wat ik altijd doe. Waarom? Omdat ik niet geloof in dat soort voorspellingen. Alles kan altijd nog omkeren. Iedereen die gaat feesten, zijn geld op maakt of zo iets, die zal met problemen zitten als morgen toch gewoon weer de zon opgaat.
Dus ook al is er morgen geen aarde meer, vandaag ga ik de kozijnen in de tweede laag grondverf zetten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1.. ja zo moet je dat doen-ja

Andere antwoorden (10)

24 uren in de laatste dag, 24 flesjes in een krat.

Toeval?

Het klinkt beetje flauw, maar ik zou het einde van mijn laatste dag liever niet bewust willen meemaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ga ik heel ontspannen met de kinderen naar de dierentuin. Voel ik me één met andere bezoekers en met de dieren in gevangenschap. Dat geeft troost!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zorgen dat ik van mijn beste vrienden en liefste familieleden afscheid kan nemen. En ondertussen nog even zorgen, dat ik tenminste één keer in mijn leven in een Ferrari heb gereden...

Toegevoegd op 21-05-2009 11:45:48
Wat is ie rood, hè?
Plaatje bij antwoord
Antoni
14 jaar geleden
Ik doe gewoon wat ik gewend was om te doen, want wellicht is er een gv-er die dat vanavond overkomt?

En dat zou jij kunnen zijn of ik...

Aan dat wat onveranderbaar is ga ik niet tornen... Acceptatie is op zijn plaats...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou er in ieder geval voor zorgen dat mijn saldo's aan het einde van de dag op nul staan, of zo dicht mogelijk in de buurt...

En er verder nog een feestdag van maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ROKEN!!!
Ik mis het heeel erg, maar het is zoooo slecht. Dus als het morgen toch over is, kan ik vandaag wel 3 pakjes wegpuffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in mijn tuin gaan zitten met mp3 speler en een fles goeie whisky
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik laat de boel de boel en ga iets leuks doen.
Afhankelijk van het weer en de mogelijkheden kies ik dan het leuke. Ik weet namelijk niet of alles open is die dag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Derkbosch;

Als ik in zo'n voorspelling zou geloven dan denk ik dat ik met zoveel mogelijk vrienden en familie bij elkaar zou kruipen om met zijn allen in een prettige staat van dronkenschap of verdoving te glijden en de dingen af te wachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afscheid nemen vind ik niet zinvol, want iedereen gaat immers.

Ik zou het een leuk idee vinden om a la Live Aid een mega "Last Day On Earth" concert te organiseren om daar met heel veel mensen nog lekker feest te vieren.

Het zal overigens de eerste keer in ons leven zijn dat je je dan helemaal lam kunt zuipen zonder last te hebben van een kater de volgende dag.

Verder zou ik de makers van LOST opbellen om te vragen hoe de serie afloopt.