Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zou jij doen als je een buitenaardse levensvorm aantreft?

Stel je voor; je loopt door het bos/park/duinen en ineens zie je in de verte een vreemd figuur staan. Als je dichter bij loopt zie je dat het een wezen is dat je niet eerder hebt gezien. Er is niemand anders in de buurt dus besluit je alleen er op af te gaan. Na een onhandige kennismaking blijkt het een buitenaards wezen te zijn. Wat zou je doen? Zou je vrienden/familie opbellen? Aangeven bij de overheid? Het voor jezelf houden? In huis nemen? Meegaan met de buitenaardse wezens/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
773

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Ik zou meegaan... Ik grijp die kans aan... met twee handen... Intelligentie moet hoger zijn dan wij, anders waren wij wel bij hen op bezoek... Ik zou meteen meegaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL ja, moet toch geweldig zijn...
Ik zou er niet op af gaan. Wie weet waar hij / zij / het op uit is? Mee naar huis zou ik hem zeker niet nemen.

Ik zou wel even de politie bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik eerst de nodige foto's zal nemen en dan weer rustig mijn weg zal vervolgen. Je legt nu niet bepaald de meest gemakkelijke keuzes voor...

En misschien draag ik het wezen wel over aan de IND, of zoiets dergelijks...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou 'm in m'n fietsmandje stoppen.
En dan heeeel hoog gaan fietsen.
Als ie tenminste ook op een gekookte aardappel lijkt.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 hihihi
Ik zou in elk geval zeker geen overheid bellen... dan weet je zeker dat t oorlog wordt! ;-))

Ik denk eigenlijk dat ik mee zou gaan....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles in het werk stellen om er voor te zorgen dat ik niet de enigste ben die dit wezen zou zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou exclusieve beelden maken en die voor een paar ton aan allen tvzenders verkopen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou denk ik heeeeeeeeeeel hard wegrennen, voor zover dat kan met mijn volle broek. (haha mijn eerste flauwe antwoord op GV)



Maar wel de waarheid... :-|
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou proberen met gebaren of tekens enige vorm van communicatie te beginnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel erg schrikken en bang worden. Ik denk dat ik banger ben voor het onbekende dan ik zelf hoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet benaderen! Een andere levensvorm kan ook betekenen dat er gevaarlijke bacteriën of virussen aanwezig zijn. Denk aan je gezondheid, maak eventueel een foto van afstand, en maak dat je weg komt. Of de politie je verhaal achteraf gelooft, weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding