Wat zou jij doen als je een buitenaardse levensvorm aantreft?

Stel je voor; je loopt door het bos/park/duinen en ineens zie je in de verte een vreemd figuur staan. Als je dichter bij loopt zie je dat het een wezen is dat je niet eerder hebt gezien. Er is niemand anders in de buurt dus besluit je alleen er op af te gaan. Na een onhandige kennismaking blijkt het een buitenaards wezen te zijn. Wat zou je doen? Zou je vrienden/familie opbellen? Aangeven bij de overheid? Het voor jezelf houden? In huis nemen? Meegaan met de buitenaardse wezens/

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou meegaan... Ik grijp die kans aan... met twee handen... Intelligentie moet hoger zijn dan wij, anders waren wij wel bij hen op bezoek... Ik zou meteen meegaan...

Ik zou er niet op af gaan. Wie weet waar hij / zij / het op uit is? Mee naar huis zou ik hem zeker niet nemen. Ik zou wel even de politie bellen.

Ik denk dat ik eerst de nodige foto's zal nemen en dan weer rustig mijn weg zal vervolgen. Je legt nu niet bepaald de meest gemakkelijke keuzes voor... En misschien draag ik het wezen wel over aan de IND, of zoiets dergelijks...

Ik zou 'm in m'n fietsmandje stoppen. En dan heeeel hoog gaan fietsen. Als ie tenminste ook op een gekookte aardappel lijkt.

Ik zou in elk geval zeker geen overheid bellen... dan weet je zeker dat t oorlog wordt! ;-)) Ik denk eigenlijk dat ik mee zou gaan....

Alles in het werk stellen om er voor te zorgen dat ik niet de enigste ben die dit wezen zou zien.

Ik zou exclusieve beelden maken en die voor een paar ton aan allen tvzenders verkopen....

Ik zou denk ik heeeeeeeeeeel hard wegrennen, voor zover dat kan met mijn volle broek. (haha mijn eerste flauwe antwoord op GV) Maar wel de waarheid... :-|

Ik zou proberen met gebaren of tekens enige vorm van communicatie te beginnen.

Heel erg schrikken en bang worden. Ik denk dat ik banger ben voor het onbekende dan ik zelf hoop.

Niet benaderen! Een andere levensvorm kan ook betekenen dat er gevaarlijke bacteriën of virussen aanwezig zijn. Denk aan je gezondheid, maak eventueel een foto van afstand, en maak dat je weg komt. Of de politie je verhaal achteraf gelooft, weet ik niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100