Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik houd binnenkort een feestje en ik het thema is horror heeft iemand tips om er een leuk feest te maken ?

Het moet niet zo zijn dat ik de hele woonkamer overhoop haal maar het moet toch eng worden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

je zou wat rond kunnen vragen of er kennissen zijn die nog haloween spullen hebben bewaard..daar kan je aardig wat leuks ,en eng mee maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er een dresscode van maken. Iedereen moet enge kostuums dragen enz.

Toegevoegd na 8 minuten:
Gedimd licht.

Toegevoegd na 12 minuten:
Kijk maar even op deze website:
http://www.vanharte.nl/onderwerpen/Tienerfeesten/Themafeesten_in_de_praktijk:_Halloweenparty,_Horrorfeest,_Eindexamenstunt,_Disco_en_film,_Persoonlijk_cd-tje,_Hippiefuif,_Aankleding_voor_een_griezelfuif,_Modeshow/details/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie stereo-opnameapparatuur in huis? Zet het ergens uit het zicht, en verstop de boxen (goed!) aan twee kanten van de kamer. Neem een paar bandjes (of whatever) op met voornamelijk stilte en dan om het kwartier/half uur een spooky geluid. Zie dat je de stereo-effecten maximaal gebruikt en wissel vooral af. Dreigend, onverklaarbaar, hard, mysterieus, aanzwellend, plotseling kort/krachtig. Speel dat stiekem af. Herhalen kan geen kwaad als het niet te vaak gebeurt. En gewoon muziek moet dan maar van een andere installatie komen.
Zelfs als iemand de truc ontdekt blijft het spannend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens bij de Action,daar verkopen ze hele leuke dingen,spinnenwebben,enge maskers en weet ik niet wat niet al.Ik wens je een leuk feest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga zelf als Sinterklaas verkleed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als welkomsdrankje echt iets engs uitziend maar toch lekker, enge viesuitziende maar ook lekkere hapjes... Bij de voordeur een bekende neerzetten op een stoel, verkleed als een pop die je bezoek laat schrikken. Dresscode natuurlijk! En nog iemand die in het complot zit, die zo verkleed gaat dat niemand hem of haar herkend, die dan de hele avond mensen laat schrikken! Bv. op de wc gaat zitten...iemand gaat naar het toilet en...BOE!! Ik zeg maar wat hoor! Beetje enge aankleding en zo... Zo heb je toch de sfeer en niet je hele huis overhoop! Nu heb ik ook zin in een feestje haha... Veel plezier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding