Wat zijn goede enquete vragen?

Ik wil een enquete houden over miskopen maar ik kom niet verder dan 5 vragen... Weet iemand misschien interessante vragen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoe reageert uw omgeving op uw miskoop?

Welke vragen heb je al? Anders gaan we dubbele vragen verzinnen; Wat is uw laatste miskoop? Hoeveel kostte uw laatste miskoop? Waarom was het een miskoop? Hoe vaak overkomt u een miskoop? Hoe voorkomt u een miskoop? Zo zijn er nog meer te bedenken...

welke acties heeft u ondernomen na uw miskoop, bent u terug gegaan naar de winkel? heeft u geprobeerd het artikel te ruilen?

hoe vaak doet u een miskoop? in wat voor stemming was u toen u de miskoop deed? bent u de miskoop gaan ruilen? betreft het grote of kleinere bedragen? doet u minder miskopen naarmate u ouder wordt? doet u meer miskopen naarmate u ouder wordt? hangt het doen van een miskoop samen met uw financiele situatie? is er een bepaalde sector waarin u geneigd bent tot het doen van een miskoop?

-Waarom heeft u het product gekocht ? -Waarom bevalt het niet ? -Hoe vaak hebt u een miskoop gekocht ? -Koopt u vaak iets zonder er goed over na te denken ? -Brengt u een miskoop terug naar de winkel ? -denkt u in het vervolg beter na voordat u iets zal kopen ?

Krijg ik mijn geld terug bij een miskoop?

Wanneer kwam u erachter dat het een miskoop was? Wat was uw eerste reactie toen u erachter kwam dat het een miskoop was? Heeft u de miskoop/het artikel nog in uw bezit? Wat is de grootste miskoop die u zich nog kunt herinneren? Wat denkt u dat de grootste miskoop is die mensen weleens doen? Is een miskoop (gedeeltelijk) aan jezelf te verwijten? Wat is de belangrijkste oorzaak dat mensen een miskoop doen? Wat verstaat u onder een miskoop?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100