Gaat Yolanthe vreemd met Wesley Sneijder?

ik zie net beelden van rtl boulevard.. echt of nep? (lekker belangrijk trouwens, ja ik wil ook wel een een luchtig onderwerp!!)

nou kijk ff:

http://www.endandit.nl/entertainment/showbiz/190512733/yolanthe-gaat-vreemd-zoen-video

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

Neen, Yolanthe en Jan waren al uit elkaar toen deze beelden werden gemaakt.
"Yolanthe belde me om het te bevestigen...."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, ik weet het... ze belde jou vanuit mijn bed :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hiep hoi, de lamme is TERUG.
:-)

Andere antwoorden (8)

In Nederland lijkt het wel of alleen homo's bestaansrecht in de artiestenwereld hebben, dus mijn vermoeden dat zij Jantje zal bedriegen is kansrijk.

Toegevoegd op 20-05-2009 18:44:18
Op jacht naar min 15; Het is en blijft een boterhambabe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wtf is een boterhambabe?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze krijgt centjes omdat ze "mooi" is. Voor de rest nog nooit een prestatie geleverd om zo in de belangstelling te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahah
Ja, lief he, die puberliefde en wat armoedig dat we dit zo opblazen in de media vind je niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is tweebenig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat verschrikkelijk dat dit zo uitgemolken wordt.....beveiligingscameras nota bene! Is daar geen privacy voorschrift voor?
Ik las net dat Yolanthe en Jan al uit elkaar waren voor dit filmpje bekend was...ze komen er nu alleen pas mee naar buiten. Ik ben niet bekend met met de drie partijen en het zal me een worst wezen, maar ik schrik wel dat beveiligings cameras gebruikt worden om sensatienieuws te maken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat sneu weer van SBS6. Ja, ze gaat vreemd, en wat hebben wij daar mee te maken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het schijnt al een week of drie uit te zijn en als het om twee bekende mensen gaat lijkt het me niet dat ze vreemd gaan, ze weten immers wie de ander is :)

Who cares anyway? Het enige dat ik echt belachelijk vind is dat de mensen achter de beveiligingscamera's misbruik maken van de situatie. De beelden van die camera's zijn puur en alleen bedoeld voor de beveiliging van de garages en om eventuele inbrekers / autodieven te kunnen achterhalen.
Waar haalt die man/vrouw het gore lef vandaan om die beelden te verkopen? Zo wordt er een heel nieuwe markt geopend. Man in grote auto met jong blond ding... wat zou zijn vrouw ervan vinden... mmmm verkopen die beelden. Werkelijk BELACHELIJK.
Als ik Jan of Yolanthe was, zou ik de beveiliging van de bewuste parkeergarage voor de rechter slepen wegens misbruik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was zelfs in het journaal van 20:00 dat het uit is.
Frederik las het voor. (Nee, het was geen cabaret.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Flauwe antwoord: nee, want ze kent hem.

Goede antwoord: ik zou het niet weten. Het is pas zo als een van beide betrokkenen dit bevestigt. Informatie van derden (lees: roddelaren en smaadmakers) vind ik per definitie onbetrouwbaar.