Hallo. Het schijnt dat ik goed kan zingen, ik hoor het van vrienden. maar ik ben ontzettend bang en durf het niet? ps ik ben een 12 jarige jongen.

Tips graag?! +) alvast hartstikke bedankt

Toegevoegd na 1 uur:
Het probleem is meer dat ik een soort van bang ben om een grote fout te begaan door hier al helemaal mee te beginnen..

Toegevoegd na 2 uur:
artiestenaam is niet lijpelucy hoor. t is gewoon een account naam ;p

Weet jij het antwoord?

/2500

Zoek een goede zangpedagoog om je de begeleiden/adviseren.....!

Hoe groot kan de fout zijn om te beginnen met zingen? Ik zal eens hardop nadenken. Je zou je kunnen opgeven voor een talentenjacht en voor de tv helemaal afgeplast worden. Da's wel goed vervelend. Als je er een enorme scene van maakt, heb je kans dat je van jaar tot jaar terug komt in de 20 meest hilarische audities o.i.d. Da's nog erger dan vervelend. En als ze je dan zelfs op straat nawijzen en ze -als je later groot bent- nog in de lach schieten bij een sollicitatiegesprek, of je nog in het bejaardentehuis nadoen, ja, dan heb je wel een heel zuur leven. Dan zou je angst wel eens terecht kunnen zijn. Je zou zangles kunnen nemen. Daar kan een goede leraar (of een leuke lerares!) je adviezen geven die belangrijker zijn dan de complimenten van vrienden. Ik heb natuurlijk niks tegen je vrienden, hoor, maar aan de complimenten van familie en vrienden heb je over het algemeen niets. Ja, je voelt je prettig, want daar doen ze het voor. Ze zijn gek met je en daarom zeggen ze dat. Maar een zangleraar kan het echt weten. Als zo iemand je aanmoedigt, dan ben je denk ik al een hoop angst en onzekerheid kwijt. Ik zou wel een andere artiestennaam nemen dan lijpelucy. Tenzij je carnavalhits wilt scoren...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100