Help! Ik moet een ICT opdracht verzinnen maar ik weet niks. Mag van alles zijn. Weten jullie wat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Ontwikkel een eigen zoekmachine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bouw een eigen webbrowser in vb, die ook echt werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een simpele cms, waarbij de content gevuld wordt door de tweets van de volgers van de maker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ontwikkel een eenvoudige toepassing (databank) met behulp van Acces. Voorbeelden genoeg te vinden...
Een luchthaven, met zijn vliegtuigen, met zijn pasagiers, met hun koffers. De koffers met een gewicht...
Tip: Gebruik de Wizzarts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een systeem voor de OV chipkaart dat beter werkt dan het origineel.

Dat moet in ongeveer 2 weken kunnen.