Hallo mensen, ik wil is iets leuks doen/beleven wat weinig mensen hebben gedaan? zoals dagjeuitcadeau.be aanbied maar dan nog aparter/gekker/stoerder?

Iemand enig idee voor iets geks/leuks/romantisch/spannends/workshop of weet ik veel wat als het maar uniek is eigg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Bear Grylls nadoen of een berg beklimmen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er is een groep mensen die dit soort dingen doen, thrillseekers. zij doen gekke spannende dingen voor de kick, bijvoorbeeld van gebouwen afspringen met parachutes en hoge bergen beklimmen, maarik weet niet of dit is wat je bedoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
noord korea democratisch maken. niet zonder gevaar, maar als het lukt is het een mooi verhaal voor op feestjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
haha :D
Zorgen dat jij telkens het laatste exemplaar van een bijna uitgestorven diersoort omlegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bungeejumpen: met slechts een touw aan je benen stort je je tientallen meters naar beneden om vlak voordat je denkt tegen de grond te kwakken weer keihard naar boven te zoeven. Alleen echte helden met een stevige maag durven dit aan. Nieuw-Zeeland is het land waar deze geweldige adrenalinekick is uitgevonden! Je kunt deze bizarre uitdaging op verschillende plekken aangaan. Zo is Queenstown de plek waar het allemaal begon en biedt je verschillende soorten sprongen en kun je in de Mokai Gravity Canyon ook 's nachts zowel horizontaal als verticaal als een gek door de lucht gaan. Niet alleen de natuur biedt je een prachtig panorama voor, tijdens en na je sprong, ook in Auckland kun je middenin de stad van de hoogste toren naar beneden springen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
poldersporten