wat voor vragen stellen jongeren vaak? kijk hieronder voor meer.

wat voor vragen stellen jongeren van 14 of 15 jaar vaak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (8)

waarom moet ik naar school
wie maakt mijn huiswerk voor me
Waar verdien ik snel veel geld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over vriendinnen, verkering vragen , spijbelen, en sex, en lietjes op mp3 zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk vragen in de categorie nieuw media (mp3 spelers, mobieltjes etc) of over seksualiteit omdat ze daar nieuwsgierig naar zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De volgende vragen zie ik hier heel vaak voorbijkomen;
Hoe weet je of iemand je leuk vind.
Hoe versier ik een jongen/meisje.
Huiswerkvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vragen over huisdieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Regelmatig terugkerende vraag (in de door jou genoemde leeftijdscategorie) hier is:

Ik verveel me, wat kan ik doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe krijg ik al dit huiswerk af? Heeft iemand geld voor me?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veruit de meeste vragen zijn :
ik ben verliefd, hoe maak ik diegene verliefd op mij?
ik ben verliefd, en we kijken heel veel naar elkaar, hoe weet ik of de ander ook 'op mij' is?
ik heb verkering, wat moet ik nou eigenlijk met die ander doen, en hoe moeten we zoenen, en wat betekent het, als hij/zij toch met z'n vrienden/haar vriendinnen op stap wil : houd hij/zij dan wel van mij?
we sms'en en msm'en heel veel, hoe komen we nou echt in contact, wat moet ik zeggen?