weet iemand het verschil tussen super fijn geraspte #parmenzaanse kaas en parmenzaanze kaaspoeder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (3)

Het enige verschil is eigenlijk de fijnheid van de rasp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ene is geraspt en het andere is vermalen kaas..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn geraspte parmezaanse kaas is vers. Die zal, eenmaal aan de atmosfeer blootgesteld, snel schimmel krijgen.

De kaaspoeder is gedroogd, en daardoor langer houdbaar.

Wat ik altijd doe is een stuk parmesaan kopen, en afschaven wat ik nodig heb. Zo houdt ik de kaas nog langer goed.

En de verse is lekkerder dan de kaaspoeder.