"Wie ben ik.... Ik ben niet wie ik denk dat ik ben, een denkbeeld van mijn geest. Ik ben niet wie jij denkt dat ik ben, een denkbeeld van jouw geest. Ik ben zoals ik jou zie..... ........een beeld van mijzelf."
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

Gek, maar niet gevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet wie ik ben. Ik kan alleen maar concluderen dat ik de mensen om me heen NIET kan zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben de grootste nachtmerrie van een concurrent...

En vraag me niet waarom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat hij mij dat nog niet heeft durven zeggen...
Ik ben een mysterie en dat weet ik zelfs niet...

Toegevoegd op 18-05-2009 19:36:48
Ik ben, dat kan ik niet ontkennen... En ik was er altijd al, en nooit niet...

Maar wat of wie ik ben, kan ik niet zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik mezelf ben. Wie dat is verandert met het moment, past zich aan aan nieuwe kennis en ervaringen, en wordt door eenieder op een andere manier bekeken en beoordeelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weet ik niet. Ik wil mezelf wel kennen. De heilloze weg der vereenzelviging bewandel ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier ben ik een deelnemer aan Goeievraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben zoals de wereld mij ziet, maar ik denk dat ik ben zoals ikzelf me zie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben twee verschillende personen. Hoe ik denk en hoe ik doe. Helaas zit m'n lichaam in de weg, er precies middenin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik Supergrover ben, maar ik weet dat ik het niet ben.
Ik ben C4th. Vriendelijk, spontaan, gezellig en (te) bijdehand. Tevens lui en makkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel niet. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rijk en belangrijk.
Net als iedereen.
Iedereen is vervangbaar
Maar ook onmisbaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een heleboel dingen, gedachten, gevoelens, maar vooral een heleboel liefde. Misschien teveel om zelf ooit allemaal te ontdekken in dit korte leven, laat staan anderen. Wat ik wel weet is dat ik niet meer dezelfde ben als een paar jaar geleden, een jaar geleden, zelfs een aantal maanden geleden.

Wat je ziet is wat je bent en wat je bent is wat andere mensen zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen flauw idee. Elke keer als ik me denk door te hebben weet ik mezelf weer te verassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand die meer kan geven dan nemen. En dan voornamelijk liefde en hier hecht ik veel waarde aan. Iemand die als ze eenmaal haar passie vind er 100% voor gaat. Een typische ram.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Dora;

Ik ben een vreemdeling zeker, die verdwaald is, zeker....