kun je nog bankieren als je normaalgesproken internetbankiert maar je pc is stuk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

je kunt ook overboekingsformulieren aan de bank vragen,deze handmatig invullen, in de brievenbus doen en voila .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja een andere pc (van familie of vrienden) of naar je bank stappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk. Op je smartphone. Of bij je aardige buren. In een internetwinkel. Bij je vriendje. Bij je neefje. Op je werk. Op school. Genoeg tips?
13 jaar geleden
je kunt internetbankieren op elke pc met internet, zolang je je reader en je pinpas maar hebt om in te loggen.