Denken jullie de hele dag aan GV, om een goeie vraag te stellen?

Dus als er iets gebeurt wat je niet snapt oid: DINGDONG "die vraag ga ik stellen als ik achter GV zit".

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Nee zo intensief ben ik nou ook weer niet bezig dat ik de hele dag aan goeievraag denk. Wel als ik er af en toe achter zit komt er ineens een goeievraag bij me op. Dit heb ik echter niet zo vaak, ik vind het veel leuker om vragen te beantwoorden dan om ze te stellen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ik ben pas een paar dagen bij GV, maar idd ik heb even moeten nadenken over een vraag en DINGDONG, ineens heb je er een. Ik denk dat als je de de hele dag GV vragen zou bedenken dat je er gek van wordt, dan liever eens in de zoveel tijd een DINGDONG gevoel, de vraag stellen en gelijk weer iets anders gaan doen om niet in een vicieuze cirkel te geraken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat doe ik niet.
Wel als ik iets wil weten dan kan het zijn dat ik bedenk of GV daar een bijdrage aan kan leveren.
Ik gebruik het gericht voor informatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GV is voor mij vrij nieuw en zoals alle nieuwe spelletjes ben je daar nou eenmaal wat meer mee bezig dan normaal.

Het is absoluut niet zo dat ik er de hele dag mee bezig ben, maar als ik op internet zit dan staat momenteel wel een extra venstertje open met GV.

Overigens komen er dagelijks een hoop vragen in mij op en sommige daarvan heb ik wel op deze site gesteld. Sommige dus, de meeste niet.

Andere vragen die ik hier stelde waren ook wel eens vragen die in mij opkwamen als reactie op andere gestelde vragen hier.

Kijk eens aan, door dit antwoord kom ik op 100 punten! Op naar niveau 2! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met 100 punten ben je al op nivo 2.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oops....op naar niveau 3 dan! ;)
Nee, ik stel alleen een vraag als ik echt iets wil weten en er zelf niet uitkom.
Ik zou willen dat iedereen dat deed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het voordeel dat ik kantoor aan huis heb en om die reden de hele dag online ben...

Maar dit wilt niet zeggen dat ik echt intensief met GV bezig ben. Er zitten echt wel dagen tussen dat ik amper antwoorden geef. En ik zit geloof ik op gemiddeld 0,75 vraag per dag tot nu toe...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Ik heb zowel een baan als genoeg hobbies. Ik heb tijdens werk GV wel de hele dag open staan, gewoon om af en toe eens te kijken wat er zoal langs komt.
Ik gebruik GV voornamelijk voor informatie over dingen die ik dan echt wil weten en meestal niet voor die filosofische vragen waarop eigenlijk geen goed antwoord te geven is.

Ik heb dan ook maar zelden van die DINGDONG momenten, zoals je ze noemt. De laatste was vanmorgen toen mijn wekker afging en ik me afvroeg waarom een snooze 9 minuten was en geen tien, maar een kleine zoekactie op GV liet me zien dat die vraag al gesteld en beantwoord was, dus weer een stuk wijzer geworden ben ik de dag weer ingegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, daar heb ik het wel te druk voor als moeder en parttime lerares aant VO. Maar laten we zeggen dat sinds ik op GV ben het wel enigszins in mijn achterhoofd meedraag. Ik zit ook zeker niet de hele dag achter de PC.