ik wil er achter komen of mijn vriend echt is waar hij zegt "dat hij op dat moment is .

kan ik mijn vriend via zijn mobiel in de gaten houden . bijv via gprs of gps..? enzo ja , hoe dat dat werkt..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.8K

Antwoorden (5)

Ja dan kan met een tracker, je zou het niet moeten willen, het zou niet nodig moeten zijn. Al is de leugen......zelfs zonder techniek. Als je echte wat wilt ga dan naar spyshop.Die kunnen je uitleggen en demonstreren hoe alles werkt. Keus genoeg. Of wat dacht je van de 16 tekenen van de siciliaanse maffia? Als je die goedkeurt kan niemand nog tegen je liegen zonder dat je het merkt.Maar bepaalde dingen kun je beter helemaal niet merken dat maakt je alleen ongelukkig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat zijn die 16tekenen van de maffia ik heb er nog nooit van gehoord en kan er niets over vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer we met elkaar in contact tredendan spreken we 2 talen (verbaal en non verbaal) De maffia heeft een methode waarmee je door training van het lezen van nonverbale signalenexact en zonder enige twijfel kunt zeggen of iemand liegt. Met nonverbale signalen kun je niet liegen.
Alle 16 ken ik ze niet maar een aantal kennen we allemaal. Stotteren, pupil verandering, zweten, trillende lip, wegkijken, de tijd nemen bij simpele vragen. Hoe meer je er kunt lezen hoed exacter de uitkomst. Ken je ze alle 16 en kun je ze toepassen dan heb je 100% zekerheid en met die zekerheid zijn heel wat levens, of onderdelen van mensen verloren gegaan.
Als hij een smartphone heeft, kan je een app installeren die "aan je vrienden kan laten zien waar je bent". Zeg dat leuk vindt zodat je hem spontaan kan komen opzoeken. Als hij dat niet wil, kan je vermoeden misschien juist zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij ben je al in de situatie dat jullie relatie in principe al geëindigd is wat jou betreft. Move on baby, it is over.
Jij verwoest zijn integriteit en zijn privacy, en dat is dodelijk voor een relatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult toch zo'n vriendin hebben, die je wil bespionneren.
Probeer eens mens te worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om een lang verhaal kort te maken.....Vraag hem de volgende keer gewoon op de man af waar hij was op het moment dat jij het niet vertrouwd en kijk hem recht in zijn ogen aan. Kijkt hij van je weg en knippert hij met zijn ogen, hele hele grote kans dat hij dan staat te liegen !