Wat 'mooi' is, is voor ieder persoon anders.

Ik zou zeggen als je jezelf goed verzorgd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent er mee geboren;
maar ja..
je moet gewoon jezelf mooi vinden en niet luisteren naar de negative kritiek die op jou gegeven word ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoonheid komt van binnenuit en iedereen heeft het.

Vindt de vrede met jezelf en wees er superblij mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ieder persoon is uniek, ook jij
En als jij jezelf mooi vindt , dan ben je dat ook.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je tevreden bent met jezelf, dan ben je het al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste schoonheid komt van wat je uitstraalt; als je positief in het leven staat en tevreden bent over jezelf dan straal je dat uit en dat maakt mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zelfverzekerd, maar niet arrogant bent, als je rechtop loopt, als je jezelf goed kleedt en zorgt dat je altijd fris en verzorgd bent, heb je al de helft gewonnen.

Daarnaast wil een leuk kapsel ook nog wat helpen. De rest, daar kun je helaas weinig aan doen, tenzij je naar de plastisch chirurg wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een "mooie" uitstraling te hebben en je mooi te voelen. Mijn mening is,dat "mooi" voornamelijk van binnen zit en niet speciaal van uiterlijkheden afhankelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door lekker in je vel te zitten en dat uit te stralen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooi kapsel en mooie kleding doet al het meeste werk! Ook je haar kleur.
Ga niet schaars gekleed en trek niet te strakke kleding aan of kleding dat niet bij je lichaamsbouw past.
Ook moet je kapsel bij je gezicht en vorm van je hoofd passen.
Vraag je ouders of vraag het een goede kapper.
Make up maakt iemand niet altijd mooier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, dat Liefmeisje;

Door echt te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek uit wat je kledingstijl is, en zorg dat je je garderobe in die stijl houdt. Zo zie je er altijd leuk uit. Laat daarnaast je haar een keer door een hele dure, goede kapper in model knippen. Maak foto's als het echt geweldig zit, en neem die mee naar je eigen kapper. Op die manier kan je eigen kapper het ook zo geweldig knippen. Verzorg je huid goed, dus 's morgens en 's avonds schoonmaken, en een goede creme gebruiken. Gebruik niet al teveel make up, maar werk alleen je (eventuele) pukkeltjes weg, en benadruk je sterke punten, bijvoorbeeld je mooie ogen.
Loop goed rechtop. En tenslotte: als je van jezelf vindt dat je er goed uitziet, straal je dat ook uit. En uitstraling is alles! Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schoonheid zit van binnen
als je je goed voelt zie je dat aan de buiten kant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk ben je het al,en waarschijnlijk ook blond.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo blond?
niko
13 jaar geleden
vanwege de vraag,toch?
mooi van binnen of van buiten?
als je van buiten bedoelt:

Ga sporten
en dan niet maar een uurtje per week.
Het ligt aan je leeftijd of je al mag gaan fitnessen, anders dingen als (power)yoga enzo.
Als je echt wilt kan je maandag vast wel ergens beginnen, met teamsporten is dat vaak wat lastiger.

Zelfs je gezicht verandert als je veel sport, ook daar zitten spieren en die train je onbewust ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door tevreden te zijn met jezelf , en dat uit te stralen . Je bent wie je bent , en niet iemand anders ! Je bent als mens de moeite waard !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms wordt je gebombardeerd tot mooiste meisje(van de klas)bijvoorbeeld
ik keek gisteren naar herhalingen weet je wel
soms vroeg ik me af hoe ze erbij komen
er waren meedere leuke koppies in de klas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk is het een best wel vage vraag. Hoe kan je mooi worden? Je bent wie bent en daar kun je niks aan veranderen. Sommige meisjes zijn prachtig van de buiten kant en lelijk van de binnenkant. Anderen zijn een stuk minder van buiten, maar van binnen een geweldig mens. Uiteindelijk gaat het om het laatste. Hoe je er van binnen uit ziet. Meestal zijn het juist de mensen die er van buiten wat minder uit zien die van binnen het mooiste zijn.
Dan zit je met het tweede dilemma. Wat versta jij onder mooi? Dat is zo subjectief als mogelijk is. Iedereen vind weer wat anders mooi. De ene kerel valt op een graat mager meisje terwijl de ander weer een beetje meer spek er op heeft zitten. Toch zijn er genoeg dingen die je aan je uiterlijk kunt doen. Kleed je eens leuk aan, doe je haar eens wat anders of, doe eens gek! Vooral dat laatste kan ik je aanraden. Zolang je het maar niet echt gek maakt,het moet nog wel grappig zijn en niet bespottelijk. Wees zelfverzekerd, maar niet arrogant.
Hoe je je uit is veel belangrijker dan hoe je er uit ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm..interessante vraag..net zoals velen voor mij zeg ik dat het begint binnenin jezelf.
Als je gezond bent en lichamelijk alles kunt doen dan is dat belangrijk om dat te beseffen terwijl anderen dat misschien niet kunnen (dat geeft mij in elk geval een positieve boost).
Hierdoor zul je je zeker beter en goed voelen wat je dus ook weer uitstraalt en daardoor wat meer zult stralen (dus mooier wordt).
Zorg dat je je zaakjes goed op orde hebt zodat je tegen je zelf kunt zeggen als je in de spiegel kijkt:"Zo! Dat heb ik weer goed geregeld!"
Daarnaast zou je kunnen kijken naar oude foto's van jezelf (met dat verschrikkelijke kapsel..ik noem maar iets) en doe jezelf dat nooit meer aan. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lieverd...denk nou niet dat je niet mooi bent...
Wie bepaalt dat ...ten eerste.
Smaken verschillen...en ieder mens vindt weer iets anders mooi dan de ander.
De binnenkant van iemand...als die leuk is...dan wordt de buitenkant vanzelf mooi.
Maar als iemand Mooi is van de buitenkant...en niet van de binnenkant....dan zal de buitenkant OOK niet mooi worden op den duur.
Ken je dit spreekwoord?

Lelijk in de luier...mooi in de sluier.

Maar deze komt ook voor:
Mooi in de luier...lelijk in de sluier.

Joh...dat komt helemaal goed met jou.
Over een paar jaartjes...zie je er heel anders uit.
Iemand verandert door het leven heen.
Je blijft er niet steeds hetzelfde uitzien...ook al denk je van wel. Kop op ...vertrouw op jezelf...geloof niet alles wat mensen tegen je zeggen...en luister naar je echte vrienden. Heb je die nog niet?
Dan komen die nog wel.
Sterkte en succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Beauty lies in the eyes of the beholder"

Oftewel:

"schoonheid zit in het oog van de aanschouwer"