Wanneer werd De Pers voor het laatst verspreid?

Wanneer werd de gratis Krant, De Pers voor het laatst buiten de Randstad verspreid?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dat zal vrijdag 8 Mei zijn geweest.

De Pers alleen nog in Randstad
De gratis krant De Pers zal vanaf maandag in de papieren versie voortaan alleen nog maar in de Randstad te vinden zijn. Dat heeft het blad vrijdag bekendgemaakt.

De krant behoudt binnen de Randstad de gewone distributiepunten, zoals in het openbaar vervoer, op kantoren, universiteiten, hogescholen en de Bruna-winkels. Lezers buiten de Randstad kunnen de krant via internet lezen.

J. Grotenhuis | 08-05-09 | 08:49
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

vorige week vrijdag