wanneer vind jij dat je te ver gaat. wat vind jij echt niet kunnen.

op alle gebieden op elk vlak, what so ever.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

pfoe, erg breed hoor. ik geef je maar de top 5:

1 iemand anders bewust kwetsen
2 iemand lichamelijk schade toebrengen
3 vernielen/vervuilen van andermans spullen
4 groepen mensen over 1 kam scheren
5 constant rochelen/je neus ophalen in openbare ruimte
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Van mezelf vind ik dat ik nooit te ver ga, maar ik ben er wel van bewust dat er mensen zijn die dat ongetwijfeld wel vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meestal als ik er achteraf op word geattendeerd..
wat ik niet niet vind kunnen zijn zoveel dingen. (kinderen die honger moeten lijden vanwege armoede bijvoorbeeld)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is maar één regel, Doe een ander niet wat gij niet wilt dat u geschiedt... Daar hou ik me altijd aan... En dat werkt altijd voor mij...

Toegevoegd op 18-05-2009 08:32:23
Ik ga niet te ver, ik ga wel ver...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik zeker weet dat ik gelijk heb dan schuw ik de confrontatie zeer zeker niet. Maar mocht tijdens die confrontatie blijken dat de ander toch gelijk heeft dan zal ik ook niet aarzelen om mijn excuses aan te bieden. En anders...

Tja...

Er zijn een aantal mensen die al jaren boos op mij zijn, omdat ik gelijk had...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik het niet aan mezelf kan verantwoorden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijvoorbeeld: Als er veel spullen in de koelkast staan die er eigenlijk niet horen?