waarom hoeven alleen mensen hun kont af te vegen.

Dit stond in de Quote 500 van een jaar geleden maar ben deze kwijt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3K

Antwoorden (6)

mensen zijn niet de enige apen doen het ook. Zie link hieronder ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat we te veel ongezonde dingen eten, en daardoor geen mooie drollen meer draaien.

Eet een week veel vezels en groenten en je zal zien dat je dan iedere dag een 'Glory Wipe' hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Glory Wipe! Fantastisch, die kende ik nog niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een ninja turd heet dat toch ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die heb je van mij dief!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja pcies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
A ninja-turd occurs when your feces has the rare but precise trajectory to exit your anus and travel directly into the toilet pipe so that when the defecator turns to examine his/her excrement it remains hidden as if it was never there...(like a ninja) Prachtig! http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Ninja-turd
Wie gezond is hoeft geen wc papier te gebruiken. De drol breekt af en trekt zich netjes terug in de endeldarm. Het is zelf zo dat eventuele restanten ( sorry het moet nu eenmaal) door bacteriën worden verwijderd en geen vieze geur achterlaten.

Ik kan geen bron geven. Ik heb dit een keer gehoord/gelezen. Geloof me op mijn blauwe ogen,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus we zijn allemaal ongezond?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou... het is een gewoonte om wc-papier te gebruiken. Je kunt ( normaal) makkelijk zonder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof je op je brown starfish.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=brown+starfish
Natuurlijk ook nog zo: wij mensen kunnen niet met onze mond bij onze kont, en al konden we dat wel, wij vinden het een beetje onsmakelijk om die kont schoon te likken.

Er zijn genoeg dieren die hun kont wassen met hun tong.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef een hond eens een week lang een Big Mac. Aan het einde van de week is zijn achterwerk een tintje bruiner. Of eet zelf eens een week lang honde brokken. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In principe heb je geen wc-papier nodig, maar dan moet je juist zitten, en de juiste dingen eten.

Maar onze kat wil zich nog wel eens op onsmakelijke plekken wassen, zo af en toe. Wellicht omdat ze geen vochtige doekjes voor katten verkopen ;-)