Waar kan ik het beste een enquête verspreiden?

Ik heb een enquête die ik van school moest maken, maar waar kan ik die neerzetten zodat hij ingevuld wordt?

Edit, hij staat op internet, maar ik kan hem hier niet neerzetten omdat mijn vraag dan weer verwijderd wordt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
6.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wil wel invullen hoor... laat maar weten waar hij staat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is al gedaan
btw 'media' is meervoud...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ingevuld!

Het beste antwoord

Stuur mij maar een persoonlijk bericht met de link, dan vul ik die enquete met liefde en plezier voor je in.

Toegevoegd op 16-05-2009 17:46:15
Er zullen ongetwijfeld meerdere GV-ers die bereid zijn je op deze manier te helpen.
Zoek er een paar uit waarvan je (als je je even in hun vragen en antwoorden verdiept) weet dat ze serieus zijn.

Succes!

Toegevoegd op 16-05-2009 17:49:30
Zie ook de bereidheid van de GV-ers, op de vraag van I-Deetje.
Zij kreeg meer dan genoeg respons!

http://www.goeievraag.nl/vraag/volgens-jou-manier-proefpersonen-onderzoek.8284
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

op een treinperron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Dan wel met een antwoordenvelop of een e-mailadres erbij, want die mensen blijven daar meestal niet lang, mits de treinen op tijd rijden!
Antoni
14 jaar geleden
Of de vermelding van een website erbij natuurlijk, in ieder geval iets waardoor de mensen niet "hun" trein voorbij moeten laten gaan om jouw enquête in te vullen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar daar heb ik geen tijd, voor, mijn enquête is klaar en staat online, ik moet alleen 10 mensen hebben die hem invullen. Dit duurt maar 30 seconden.
Antoni
14 jaar geleden
Bel dan maar een stel familieleden en vrienden en vraag of ze de enquête willen invullen of stuur je Hyvesvrienden een bericht met die vraag. Je kan ook een bericht met een link naar je website op www.twitter.com zetten, al weet ik niet of dat mag volgens de regels van die website.
www.scholieren.com ofzo?
De meeste sites zijn er niet echt van gediend als hun site daarvoor wordt gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want dan bereik ik alleen kinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@PPL. nee dat hebben we gemerkt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@PPL, kunnen we geen deal maken?
Dat ik je 5 euro met paypal stuur, en dat jij mijn enquête laat staan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaasch, ik ben niet omkoopbaar.
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb al wat gevonden......
Nee, die kun jij niet verwijderen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha..i know....
Er zijn allerlei websites waar je je enquête kan neerzetten en online kan invullen door je respondenten.
Sommige zijn ook nog eens gratis.
Google maar eens op 'enquete online'
14 jaar geleden
op google!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe stel je je dit voor?
De beste manier om een enquete in te laten vullen is toch vaak het papierwerk. Door mensen het blaadje onder de neus te schuiven en zeggen dat het maar eventjes werk is en er bij te blijven staan vullen mensen vaker het formulier in dan via internet. Dus misschien een idee. En anders op zoveel mogelijk plekken posten zodat niemand er omheen kan. evt Hyves nog een optie