Hoelang werk een geneeskrachtig steentje en hoe laat ik hem weer op

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ga op onderzoek en leer van je ervaringen... Voelt wat een steentje doet en controleer je bevindingen, laat het een tijd weg en leg het dan weer vlak bij je neer... Laadt het op en bezie wat er gebeurt en ervaar dat wat er is... Onderzoek, zodat je het niet aan een ander hoeft te vragen... Word daar zelf een ervaringsdeskundige in... Oefening baart kunst en je ziet dat het voor anderen een bespottelijk gedoe is... Laat je niet uit het veld slaan en experimenteer ermee... Als je je eigen gids bent, hoef je nooit de weg te vragen... Succes op je pad en de weg kwijt raken is niet erg, daar leer je van en kom steeds weer op bekend terrein terug... Antwoord: Een geneeskrachtig steentje werkt zolang de ziekte er is... Opladen is niet nodig, als het nodig is, dan laadt je hem op, want dan weet je hoe dat moet, want je wist dat het nodig was......

Woehahahaha! Ehm, oeps. Een geneeskrachtig steentje werkt zolang je erin gelooft. Net als de magische eikel van Dombo - Dombo kon alleen vliegen zolang hij die magische eikel bij zich had, zonder die eikel lukte het niet. Tot Dombo leuk aan het vliegen was, en ontdekte dat hij de magische eikel was verloren. Toen kon hij ook zonder eikel vliegen. Opladen is dus nergens voor nodig. Tenzij je geloof wegvalt als je gelooft dat dat opladen nodig is. Dan moet je het steentje op de voorgeschreven manier "opladen". Hoe dat moet, kan alleen de alterneut vertellen van wie je het steentje hebt gekocht. Jij gelooft dan dat je het steentje hebt opgeladen - in werkelijkheid heb je natuurlijk alleen je eigen goedgelovigheid opgeladen, maar het effect is hetzelfde. En daar gaat het jou om.

Kokend water eroverheen gooien

Ligt aan hoeveel er van gevraagd wordt. Het zal niet ineens "leeg" zijn maar langzaam steeds minder krachtig worden. Ik leg ze meestal 's nachts naast een tachionbol dan is ie ' morgens weer "geladen" Wat ook werkt is afspoelen onder stromend water. Let wel het steentje is slechts een hulpmiddel. Elke voorwerp heeft een trillingsfrequentie, het een sterker dan het ander en alles zijn eigen freq. Dit steentje heeft een freq. die je help om je eigen freq. weer te hervinden. Mocht je na enkele weken geen resultaat merken neem dan contact op met iemand die je gericht helpt, een Gusto-coach of spirtueel therapeut.

je moet erin geloven net als mij dan komt het altijd goed je heb ook dingen zoals : god je moet erin geloven net als ik dan komt het:GELUK!

dat ding heeft nooit gewerkt het was je eigen lichaams kracht, positieve gedachten, en je eigen biologische helings systeem (of hoe je het ook noemt).

Zoals verwacht vliegen de duimpjes weer over en weer en vooral de nietgelovers pakken elke kans aan om hun mening hier te spuien. Waarom verdiepen jullie je niet eens, in waar het hier nu eigenlijk om gaat, in plaats van al die onnozele opmerkingen te maken? Alle matrialen op aarde stralen energie uit. Ieder op zijn eigen manier. Deze energie is goed te meten en het getal dat er uit komt heet het trillingsgetal. Iedere stof op aarde heeft zijn eigen trillingsgetal. Hieraan herkent men de stof. Stenen bestaan uit mineralen, soms maar een soort, soms als composiet. Er zijn mineralen waarvan de energie (trilling) erg slecht voor ons is en er zijn goede. Een erg slechte is het overbekende uranium, deze energiestraling kan leven vernietigen. Iedereen gelooft onvoorwaardelijk in het bestaan hiervan!!! Geloof dan ook in de stenen (mineralen) die goed zijn voor de mens. De trilingen van een mineraal zijn eigenlijk de boodschappendragers die een bepaald orgaan in ons lichaam de boodschap geven om zelf te genezen, het is dus het aanzetten tot genezing. En krijg ik nu weer de bekende neg. duimpjes voor dit antwoord? het zij zo, geluk er mee! Toegevoegd op 16-05-2009 19:00:55 En hoe met de steentjes mee om te gaan : zie het prima antwoord van Prana.

Je laat hem op door er een lang dun touw aan te binden. Als het dan flink waait zoek je een groot veld op en je gaat keihard rennen, terwijl je steeds een beetje touw laat vieren. Als het hard genoeg waait, stijgt je steentje langzaam omhoog.

Ik wilde nu ook net een cynisch antwoord geven in de vorm van een verlengsnoer of in hoogzomer als zonne-energie, tot ik me opeens wat dingen herinnerde: Aardstralen bijvoorbeeld. Mijn moeder en zusje sliepen slecht, wat niet kon doordat zij al in de ideale noord-zuid positie lagen (C4th niet, die gelooft niet in de onzin). Enniewee, er kwam zo'n wichelwroedeloper langs. Wat die precies deed weet ik niet, ik werd door mijn moeder naar boven gestuurd na opmerking en proestbui nummer 4. Het kwam er in ieder geval op neer dat op strategische posities koperen muntjes neergelegd werden die de stralen zouden blokkeren.... Raar maar waar, mijn zusje en moeder sliepen weer veel beter. Daarnaast weet ik dat het metaal Goud op mijn zusje een goede uitwerking heeft. Ze hoeft maar een klein, dun gouden kettinkje te dragen en ze voelt zich meer ontspannen. Ik meen dat ik later ook nog wat artikelen hier overgelezen heb. Ik schijn Onyx te moeten dragen... Er stond echter niets in over opladen, volgens mij is het dragen alleen genoeg (en erin geloven helpt ook nog wel).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100