Weet er iemand een leuk , origineel verjaardagsfeestje?

Mijn dochter verjaart binnenkort en wordt 14, alleen weten we niet zo goed wat we kunnen doen als verjaardagsfeestje.Het hoeft geen verrassingsfeestje te zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (8)

Met de familie in een grote mand onder een luchtballon stappen en dan vliegen maar! (Wel duur.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Taart eten
- Cadeautjes uitpakken
- Speurtocht
- Dropping
- Film kijken thuis of bioscoop
- Zwemmen in zwembad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het nog niet te koud is met een klein bootje varen in de buurt.
13 jaar geleden
Toevallig hoorde ik vanavond al zappend iets over een 'glamour-photo-shoot' - worden de meiden eerst heel mooi opgemaakt, en dan in mooie poses gefotografeerd.
Dit lijkt me voor een 14-jarige helemaal het einde : de leeftijd van 'roosje in de knop', vlak vóór de roos echt helemaal opengaat.....Ze zijn zo prachtig op die leeftijd, en het is voor iedereen een leuke herinnering, lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben een 'dames in de dop'-feestje gedaan, het was een succes. Kijk even of het bij jou dame past...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
leuk idee!
een heerlijk meiden-slaap-feestje.

Allemaal lekker in pyama. Heerlijk tutten met maskertjes e.d. Een romantische comedie kijken en lekkere dingen eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slaap feestjes zijn vaak heel leuk, ook voor jongens trouwens +1
Levende spellen! levend cluedo, kwartet, ganzenbord… Dat soort spellen zijn leuk! Teamspellen.. hints, ik hou van holland, lama’s..

Een ander spel is Doen, Durven of de Waarheid.. maar daar horen geen ouders bij..

Ook is het leuk om er een thema party van te maken! Proud to be Fout, Mexico, Sprookjes, Spanje etc.

Met dank aan dieuwke123
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aangezien ik zelf 14 ben zou ik zeggen ga zelf ergens heen tot een bepaalde tijd laat der vrienden uitnodigen en dan koop je gewoon snacks drinken enz en dan laat je ze maar gewoon wat doen dat vind ik echt gewoon het leukst om gewoon met vrienden een beetje op de bank te chillen radio ofzo aan en dan gewoon ouwehoeren