waar moed ik op letten als ik een (goede) laptop koop?

ik ben nog maar 12 als ik 13 woord koop ik een laptop voor me verjaardagsgeld maar wat is een goeie laptop.
400 euro te besteden

ik gebruik hem voor:

spelletjes.
muziek downlauden.
school werk (bijv. Word)
spelletjes downlauden
afbeeldingen bewerken
van foto's filmpjes maken

dus mijn vraag wat is een goede laptop voor mijn (onder de 400 euro?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie dat je schoolwerk in word moet maken he?
Nou leer eerst een goed te typen.

Antwoorden (1)

waar je in ieder geval op moet letten is dat je videokaart goed is, je laptop kan nog zo snel zijn maar zonder een goede videokaart kun je geen spelletjes spelen, koop een laptop met een videokaart van minimaal 512mb
zorg natuurlijk ook dat je genoeg ram geheugen, genoeg hardeschijf geheugen en een goede processor.

ik heb ff snel gekeken en dit heb ik gevonden:
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=80000918

kijk zelf nog wel ff verder, en vraag misschien hulp aan je ouders, of aan vrienden die ook een (game)laptop hebben..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord+
maar het is bewezen dat packard bell een enorm slecht merk is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is er dan precies slecht aan?