Gister laarzen gekocht. Bij het lopen blijken ze te klein. Kan ik ze denk je nog ruilen?

In de winkel zaten ze goed, maar als ik er een stuk op ga lopen doet de voorkant van mijn tenen erg pijn.
Gister gekocht.
Denk je dar als ik terug ga naar avance ik ze nog kan ruilen voor een maat groter?

Dit zijn de laarzen:
http://www.nelson.nl/now/c_images/thumbs_products/13230_800_800.jpg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker nu je zo'n mooie reclame hebt gemaakt, moeten ze de laarzen zeker terugnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je schoenen gaat kopen doe dit dan nooit 's morgens, in de ochtend zijn je voeten dunner dan op het einde van de dag.
Dus of ze ruimer kopen als je ze 's morgens past, of na een dag werken schoenen gaan kopen.

Antwoorden (5)

Ik zou het gewoon proberen, lukt het niet, dan kan je ze verkopen als 'zo goed als nieuw' op marktplaats. En van dat geld kan jij weer nieuwe laarzen kopen! Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij een goede zaak zou dit geen probleem mogen zijn
fremar
13 jaar geleden
Als je er niet mee op straat hebt gelopen moet het kunnen. Heb je dat wel gedaan kijk dan even of je de zolen moet schoonmaken en of er geen krassen op zitten. Als het niet zichtbaar is dan er gewoon mee terug naar de winkel en ruilen, je hebt niets aan laarzen die in de kast blijven staan. Ze zijn wel heel mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedenk met het passen van schoeisel uw voeten op sommige dagdelen dikker zijn.
Indien u schoeisel wilt ruilen mag deze onder geen beding
kenmerken tonen dat ze gebruikt zijn.
(zou u ,,nieuw,, gedragen schoeisel willen kopen/dragen?)
Wacht niet te lang met omruilen en laat ons weten of het gelukt is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een klein beetje last hebt kunnen ze bij een goede schoenenwinkel een beetje oprekken ze maken dan met de machine een beetje meer ruimte bij je tenen . maar ik zou eerst proberen of je ze nog kunt ruilen