Waar kan ik het beste plassen voor de minste spetters?

Als ik sta kan ik dan beter in het water mikken of echt op het steen van de wc zelf?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

zitten en anders met fe rand mee pissen

Je kunt het beste gaan zitten.

Ga zitten, dan spat het niets...

Als je gaat zitten, spettert het niet. Wil je toch staan, mik dan in het water. Het maakt veel meer herrie, maar minder spetters. Heb je het nooit geprobeerd, staand plassen met korte broek? Dan merk je het verschil direct.

Als je zittend gaat plassen is de valenergie door de lagere hoogte minder, waarmee de reactie (spetteren) ook minder wordt. Kleine actie= kleine reactie Actie = reactie Grote actie= grote reactie Tevens is zittend plassen minder belastend voor je prostaat, en je behoud droge knieën.

Ik plas altijd staand,gewoon in het water mikken,de minste last op spetters.

Ik denk, dat je dat als man, het beste zelf even uit kan proberen, zo moeilijk is dat toch niet om dat zelf te zien.

Ik zal het taboe maar ter berde brengen maar van de 10x staand plassen, sproei ik tenminste 2 keer alle kanten op en heeft vaak het toilet als paraplu gediend. Dus beter zitten voor mij. Toegevoegd na 1 minuut: Aks je al mikt raad ik je aan zover mogelijk van je af te mikken. Dus op het steen.

Ga zitten, dan heb je dat probleem niet. Hang anders een urinoir op, heb ik ook gedaan voor mijn partner. Ben je gelijk van het gezeur over die wcbril af.

Op een wc ga je zitten, daar is hij voor. Als je wilt staan hebben ze een urinoir uitgevonden.

Probeer het eens in je broek,gegarandeerd spettervrij!

Staand plassen is macho en erg vies. Wat je ook doet, het spettert toch alle kanten op.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100