Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Batt. HTC Wildfire trekt in 5 uur leeg in stand-by. Gegevensverbinding aan, automatisch synchronisren uit. Ligt dit aan de HTC?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
484

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik heb dat ook eens gehad. Toen bleek dat in mijn jas telkens het display aan sprong. Dan is het ook snel gebeurd met de batterij. Heb je dat misschien ook?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scherm is beveiligd. Het gaat er echt om als ik internetverbinding heb. Ik synchroniseer ook alleen handmatig. Als mijn internetverbinding uit staat gaat mijn batterij circa 2 tot 3 dagen mee. Heb ook contact met T-mobile over de dekking, ik heb ook een nieuwe SIM-kaart ontvangen. Ik wil nu eigenlijk weten of het aan mijn toestel ligt of aan de verbinding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je niet per ongeluk je bluetooth aanstaan? Dat vreet ook batterijen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat ook als ik in een gebied zit met slechte dekking dan blijft hij zoeken.
Normaal en dan heb ik alles aanstaan bluetooth, controleer ieder uur mijn e-mail en staat twitter aan, gaat de batterij net geen 2 dagen mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding