Batt. HTC Wildfire trekt in 5 uur leeg in stand-by. Gegevensverbinding aan, automatisch synchronisren uit. Ligt dit aan de HTC?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ik heb dat ook eens gehad. Toen bleek dat in mijn jas telkens het display aan sprong. Dan is het ook snel gebeurd met de batterij. Heb je dat misschien ook?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scherm is beveiligd. Het gaat er echt om als ik internetverbinding heb. Ik synchroniseer ook alleen handmatig. Als mijn internetverbinding uit staat gaat mijn batterij circa 2 tot 3 dagen mee. Heb ook contact met T-mobile over de dekking, ik heb ook een nieuwe SIM-kaart ontvangen. Ik wil nu eigenlijk weten of het aan mijn toestel ligt of aan de verbinding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je niet per ongeluk je bluetooth aanstaan? Dat vreet ook batterijen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat ook als ik in een gebied zit met slechte dekking dan blijft hij zoeken.
Normaal en dan heb ik alles aanstaan bluetooth, controleer ieder uur mijn e-mail en staat twitter aan, gaat de batterij net geen 2 dagen mee.