Wie zijn er eerder door de reactie's heen?Mannen of vrouwen?

Ze zeggen altijd dat vrouwen veel kletsen..maar hier zitten een paar mannen die daar niet voor onder doen..
Dus wie reageren het meest?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Vrouwen natuurlijk en antwoordman...

Die kletsen me toch veel...

Toegevoegd na 59 seconden:
Die moeten de details kennen, de bittere details...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL... en jij niet zeker??
AWM
14 jaar geleden
Vrouwen EN Antwoordman kletsen teveel?
Hoor ik dat nou goed?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja...Ik wil niet stoken in een goed huwelijk hoor...Maar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL... Ja, dat zei ik...
AWM
14 jaar geleden
In je hok, in ben de enige hier die nog de moeite neemt om je af en toe op je gebrabbel te wijzen, en als je niet uitkijkt dan houd ook ik daar mee op!
rose
14 jaar geleden
Het is wel duidelijk wie er hier niet van ophouden weten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet ik maar de wijste zijn... En ermee ophouden met deze discussie... :-))
rose
14 jaar geleden
En het laatste woord hebben, natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het één na laatste woord

Andere antwoorden (5)

Je geeft zelf het antwoord. "Mannen doen het niet voor vrouwen onder"
Dan heb ik niets meer toe te voegen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen hebben de naam van kletsen ,maar er zijn mannen die er ook wat van kunnen hoor.En hier op GV denk ik dat het fifty fifty is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk dat de vrouwen in de meerderheid zijn. Maar sommige mannen kunnen er ook wat van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens +1, dus ik hou 't kort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad!!! Jij hebt ook reacties te kort lol
Ik denk dat mannen gemiddeld de meeste antwoorden geven, maar ik denk dat vrouwen gemiddeld langere teksten maken.

Mannen hebben vaker de neiging overal wel een mening over te hebben. Het zijn natuurlijk wel gemiddelden er zijn altijd uitzonderingen: Mannen die maar door kletsen en vrouwen die overal wel wat op te zeggen hebben.

Toegevoegd na 11 minuten:
Antwoorden en reacties dan hè. Daarnaast denk ik dat mannen in reacties er het meest tegenin gaan en vrouwen vaker 'meepraten' in reacties
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wed dat het per categorie verschilt...

Voor de duidelijkheid: ik denk dat bij sommige categorieën vrouwen vaker en langer antwoord geven en bij andere de mannen de overhand hebben. En dan zullen er ook nog zijn waar evenwicht heerst.

Maar ik ben nog nieuw op GV, vraag het over een jaar nog eens (oh, ja, dat mag niet...)

Toegevoegd na 4 minuten:
Wellicht kan ik met deze laatste toevoeging het evenwicht nog doen kantelen. Kunnen de moderatoren niet een statistische analyse loslaten op de database en ons uit de brand helpen?