waarom kan ik goede zinnen maken als ik moe ben?

want ik ben nu best wel moe maar kan niet echt goede zinnen maken terwijl ik gewoon op een ochtend wel goed kan typen enzo...weet iemand waardoor dit komt?

sorry als jullie raar gaan opkijken naar mijn vraag..

Toegevoegd na 3 minuten:
ik bedoel geen!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk gewoon dat als je moe bent, je hersens ook moe zijn en dat je je dan minder goed kan concentreren...

Dat komt, vermits je moe bent, daarom kun je geen goede zinnen maken. Je hersenen werken dan niet meer optimaal.

consentratie gebrek

Als je je vraag goed leest weet je misschien zelf we.......................................................................................................concentratie.... wel goed lezen wat je geschreven hebt Toegevoegd na 5 minuten: Als je je vraag goed leest weet je misschien zelf wel.....concentratie. wel goed lezen wat je geschreven hebt ;-)

Whoaahhh... omdat je dan niet uitgeslapen bent. Goed dat je je goede vraag hebt kunnen verbeteren.

Omdat je moe bent! Dan merk je dat taalgebruik toch wat denkwerk kost, en dan wordt het dus moeilijker om goede zinnen te formuleren. Gewoon lekker naar bed gaan ;-)

omdat als je moe bent je onderbewuste de overhand krijgt , kan het moeilijk uitleggen maar zoiets als nadenken als je een trap oploopt, gaat beter als je niet er bij stilstaat, om maar een woordspelinkje te gebruiken

Dat je het woordje "geen" vergeten was, is een mooi voorbeeld. Het is gewoon omdat je dan minder concentratie hebt. Zo kun je ook minder goed rekenen of autorijden als je moe bent. Een mens heeft nou eenmaal rust en slaap nodig om goed te functioneren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100