Welk stemgedrag is toegestaan en wanneer wordt je het stemmen ontnomen op goeievraag.nl?

Het zou toch wel handig zijn om te weten wanneer je in de fout gaat en wanneer niet... Als er regels zijn, dan moeten die openbaar worden gemaakt, anders kan iemand zich er niet aan houden en er ook niet tegen zondigen... Graag antwoord...

Er is geen enkele moderator die hier op antwoordt... Hebben we dat allemaal opgemerkt...
Ze moeten wel spreekverbod opgelegd gekregen hebben bij de aanstelling...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
AWM
14 jaar geleden
Leg eens uit, wat gebeurt er dan precies? Mag je opeens geen +en en -en meer uitdelen? Zonder dat er uitleg wordt gegeven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja precies, dat komt voor... Er zijn dus regels voor, maar die zijn niet openbaar... Dat wil ik graag, dat dat openbaar wordt, want pas dan weet je of het verboden is of niet... En straffen zonder dat je de regels uitgelegd zijn, klopt niet in mijn optiek...
AWM
14 jaar geleden
Helemaal mee eens, dit riekt naar willekeur!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie vraag 1+. voor de rest hou ik me erbuiten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja cross site scripting sucks!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moderators spelen graag dictaortje en houden zich niet aan hun eigen criteria, volkomen willekeur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie weet... ik weet wel dat als je boven het maaiveld uitkomt dat alle ogen op jouw gevestigd worden, want wie durft dat tegenwoordig nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen id.

Het beste antwoord

ja man
ik snap het ook niet helemaal, had een keer jou antwoord als beste gekozen en nu ik achteraf terug kijk naar de vraag zie ik dat ie gewoon gesloten is zonder beste antwoord. die mods spacen em af en toe te hard......

Toegevoegd op 15-05-2009 18:41:23
sommige dan
andere kunnen die verantwoordelijkheid wel weer dragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oef... dat is wel heel heftig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga wel langs ilse media 1 van deze dagen vragen waarom proefpersonen moderators zijn geworden.
is toch niet zo ver van hier.

Andere antwoorden (5)

Ik heb dit al eens gezegd: Antwoorden die mij niet bevallen die 'min' ik. Antwoorden die ik respecteer die 'plus' ik. Antwoorden die ik niet weet daar doe ik niks bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat klopt daarover staat niets in de richtlijnen... maar als je er mee in overtreding bent gegaan, terwijl je het niet wist, wordt het recht om te stemmen je ontnomen, zonder dat men doorgeeft wat je fout hebt gedaan... daar kom je pas achter dmv een contactformulier...

ik mag op dit moment ook niet stemmen... pas volgende week weer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ik word toch nieuwsgierig. Hoe kun ermee 'in overtreding gaan' ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraag deboender maar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar gaat de vraag van Nieuwsgierig Vraagje dus over...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het niet weten :). haha Bij mij het ontnomen omdat de - niet in verhouding stond met +. Beetje een onzin verhaal aangezien één antwoord maar de goede is. De rest is fout of herhaling.
Maar ik heb het nu ook weer terug gekregen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@deboender...fijn voor je ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker, ze konden mijn charmens niet weerstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi
Ga jij even controleren of ik de + of - die ik je geef zijn toegestaan. Wat is dit nou weer voor rare vraag. Stel je deze vraag omdat je vaak duimpjes omlaag krijgt? Dan denk ik omdat het komt dat je onzinnige antwoorden geeft.
Volgens mij is er trouwens een contact knop om geschillen met mods te bespreken.

Toegevoegd op 15-05-2009 16:50:20
Ze ontnemen trouwens je stemrecht als de mods denken dat je meerdere accounts hebt en op jezelf stemt om jezelf punten te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn geen geschillen hoor, niet met de moderatoren en niet met de beheerders... En als die er zijn, dan weet ik de weg inmiddels heel goed hoor... Begrijp je de vraag eigenlijk wel? Er moet je eerst iets verboden worden voordat je tegen dat iets kunt zondigen, is het niet zo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien zat je onnodig veel - punten te geven terwijl je zelf geen antwoord hebt gegeven. Het is echt niet zo dat ze je zomaar het recht hebben ontnomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik deel bijna nooit minpunten uit... Ik waardeer elke mening, iedereen mag zijn zegje doen van mij, hoe het ook klinkt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke criteria hanteren ze dan?
Als je meerdere accounts heb zoals ik net ergens lees en je zit op jezelf te stemmen......hoe zielig kan je zijn om zoiets te verzinnen zeg. Gewoon de punten van de accounts ontnemen dan zou ik zeggen, dan kappen ze wel met dit soort ongein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is dat wel bewust om eventuele gericht fout gebruik tegen te gaan?

Misschien is het wel goed om een extra button toe te voegen met {geen goede vraag}?

Toegevoegd op 15-05-2009 19:51:32
O ja, en als er een vermoeden bestaat dat een vraag dient om elkaar bewust punten toe te spelen dan doen ze dat toch? Volgens de richtlijnen wel tenminste.

Toegevoegd op 15-05-2009 19:54:31
Ik zie namelijk wel eens dat een beste antwoord helemaal niet correct is. Er zullen wel mensen zijn die dat melden. Ik denk dat het daarop gebaseerd is.