hoe zwaar moet je zijn voor een navelpiercing?

Ik had gehoord dat je 50 kilo moest zijn voor een navelpiercing is dat ook waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.3K

Antwoorden (3)

Nee, dat is onzin. Je kunt gewoon altijd een piercing laten zetten alleen als je minderjarig bent moet je toestemming van je ouders/verzorgers hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben 13 en heb toestemming van me ma ( die wil het zelf ook)
ik mag ook een tragus piercing.& mijn vader vind byna alles best dus..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o & waar is dat ? :$
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zeg toch ook niet dat je geen piercing mag als je minderjarig bent? ... :(
Enigzins klopt het. Want stel wanneer je een infectie krijgt moet je lichaam reservers hebben omdat aan te vechten. Ik weet niet zeker of het minimaal 50 kilo was. Het is iig geen broodje aap verhaal. De leeftijd is minimaal 15 met toestemming van je ouders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de leeftijd voor het plaatsen van een piercing gelden de volgende regels:

►Als je jonger bent dan 14 jaar kun je beter géén piercing laten zetten. Je lichaam
groeit nog, de piercing heeft meer risico om uit te groeien. Zonde van je geld, dus
nog wat geduld hebben!

►Jongeren tussen de 14 en 16 jaar komen in aanmerking voor alle piercings
(uitgezonderd genitale piercings), maar moeten vergezeld zijn van hun wettige
vertegenwoordiger die zich moet kunnen legitimeren en het toestemmingsformulier
moet tekenen.

Als je hebt besloten om een piercing te laten zetten, zal je worden gevraagd om een Informed Consent in te vullen. Dit formulier heeft met name betrekking op je gezondheid, aangezien het voor ons belangrijk is om te weten of je lijdt aan eventuele ziektes of allergieën die invloed kunnen hebben op het piercingproces (bijvoorbeeld hemofilie, diabetes, metaalgevoeligheid of immuunstoornis.)

Het Informed Consent heeft daarnaast ook betrekking op je leeftijd. Wij zetten piercings bij personen vanaf 16 jaar.

Onder de 16 jaar (met een minimumleeftijd van 12 jaar) mogen we alleen piercen in het bijzijn van een ouder of voogd. Als er twijfel bestaat over je leeftijd mogen we geen piercing bij je zetten. Zorg er dus voor dat je altijd een geldig legitimatiebewijs bij de hand hebt (dit geldt ook voor ouders en voogden.)

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.magictattoo.nl/piercing/p_nl_info.html

http://www.freemindpiercing.nl/leeftijd.htm