Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van al die spam aanmeldingen, die ik vervolgens ban, op een forum? :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ik was ooit moderator op een forum en kreeg ook veel rare aanmeldingen. Vaak met een site erbij, die soms ook nog heel verdacht was!
Mijn idee was het volgende: op een forum kan je vaak zien: 'nieuwste lid' ofzo, of 'nieuwste aanmelding'. Ook al zijn die leden nog niet goedgekeurd. Zo zou je informatie over sites aan anderen kunnen doorgeven. Een ander persoon kan daarop klikken en dan zien op welke site hij nu weer moet zijn.
Een tijd lang had ik het idee dat er zo sites over kinderporno werden doorgegeven, dus dat heb ik toen aan de politie gemeld...
Ik weet dus niet of het zo is, maar dat was mijn idee....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er een miljoen doet op allerlei fora, dan is er best een kans dat een paar erdoor heen komen, en kunnen toch een paar mensen het bericht lezen. En hoe meer mensen je reclame lezen, hoe meer kans dat ze ooit er iets van kopen.