Ik weet alleen nog dat je moest kijken naar hoeveel HP je pokemon heeft. Voor de rest weet ik het niet meer. Ik heb dat heel lang niet gespeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande website vind je de basisspelregels van het kaartspel. TCG staat voor Trading Card Game.

Je moet even wat leeswerk verrichten en dan iemand zoeken waar je het samen mee kunt oefenen, maar dat gaat vast lukken. Er zijn zat mensen die nog stapels van die kaarten hebben liggen en het spel graag eens zouden spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook info krijgen via http://pokemon-organizedplay.nl/ . Daar vind je ook adressen waar je kunt spelen en daar kunnen ze het spel ook uitleggen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt ook een Flahaut annimatie bekijken op http://www.pokemon.com/us/ , kies de optie trading card game en vervolgens how to Play.

Toegevoegd na 4 minuten:
Flahaut moet flash zijn, sorry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je hp lager of hetzelfde is als de ander zijn att is die natuurlijk dood je hebt ook van die balletjes kaarten nodig om ze aan te laten vallen