Voor een evenement wil ik voor een paar uur 2 pinguïns huren, waar kan dit?

Ik organiseer een evenement voor me stage en we hebben pinguïns nodig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.4K

Antwoorden (7)

Dan kun je beter naar een kostuum verhuur gaan om pinguinpakken te huren en daar mensen in te zetten.
(of neem pinguins minder serieus: Huur mensen in een driedelig pak in, die worden hier op de werkvloer ook wel eens pinguins genoemd).

Er zal geen enkele dierentuin in Nederland mee willen werken door hun vogels in de stress te jagen om even een evenement op te leuken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan nergens; vraag maar aan de dierenbescherming.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet zeker of ze ook pinguins verhuren, maar het bedrijf uit de link hieronder verhuurt wel circusdieren, waar nodig met begeleiding.

Je kunt ze eens opbellen (numer staat op site), hebben ze geen pinguins dan kun je misschien eens vragen of het gebruikelijk is dat pinguins verhuurd worden binnen deze branche, zo ja, dan kun je ze misschien vragen wie dat dan doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als e van nep mogen zijn, kan je slagharen eens proberen, die hebben een assortimenten pinguïns in hun zwembad, wie weet mag je ze lenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huur een smoking en zet je voeten naar buiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij mag dit ook niet eens.

Ik heb wel meegemaakt dat het op een groot evenement gebeurde, maar daar waren ook echt goede maatregelen getroffen voor het leefklimaat van de pinguïn. Maar ik vrees dat het voor een evenement voor stage niet rendabel is. Ik denk dat er een groot kostenplaatje aanzit.

Als je het leefklimaat niet kunt namaken denk ik dat je opgepakt kunt worden voor dierenmishandeling.

En ook nog het punt dat geen enkele dierentuin zomaar een dier wilt uitlenen/verhuren. Voor een dier geeft dit zoveel stress, dat het diertje daar zelfs aan kan sterven.