wat voor gsm is goed met internet en niet duur en met vodafone prepaid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Prepaid met internet is sowieso af te raden. Maar als je er toch voor gaat zijn de goedkopere modellen nooit goed met internet in mijn belevenis. Ze missen toch wel de belangrijkere functies zoals flash ect. (dit is per merk verschillend).

Ikzelf had als eerste telefoon een V3I, En als ik eerlijk mag spreken, en mezelf mag tegenspreken, was dat wel een goede internet telefoon..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga voor de samsung qwerty
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samsung star.
Via my vodafone kan je maandelijks internet blox aanzetten,
10 euro per maand.
Je moet het elke keer maand weer handmatig inschakelen,
je hebt dus nooit het probleem dat je geen beltegoed meer hebt.

Maar de echte internet topper is een iphone
maar volgensmij is die er niet in prepaid en als ie dat wel is zal hij zeker over de 450 kosten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een LG GW620. Deze heb ik voor eur 90 via MP gekocht met fabrieksgarantie. Er zit wifi op dus je kunt thuis gratis draadloos internetten. Ook zijn er steeds meer bedrijven zoals de Mac die gratis internet aanbieden. Het toestel kan zelf wifi verbindingen zoeken wat makkelijk is voor onderweg