Waar vind ik blanco speldozen ?

Ik ben van plan een oud spel opnieuw uit te brengen, om te beginnen in een oplage van 25 stuks ( zie het meer hobbymatig )
Nu ben ik op zoek naar blanco speldozen ( als een monopolydoos ) formaat A3, ongeveer 5 cm hoog, liefst rood van kleur maar wit
is ook prima. Het mag ook een A4 formaat zijn, dan moet ik mijn spelbord "vouwbaar" maken.
Kan iemand me helpen aan een adresje waar ik niet meteen een grote hoeveelheid af moet nemen ?

Alvast bedankt !
Grtz, Rillo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Antwoorden (2)

je zou de verpakkingsproducenten kunnen vragen om restpartijtjes. Maar 25 stuks is wel erg weinig.Of je zou een spellenfabrikant om hulp kunnen vragen
anneliez
13 jaar geleden
Dozen kun je bestellen bij verpakkingsmaterialen groothandels. (leuk galgwoordje)

Daar kun je ze ook per 25 bestellen.

http://www.verpakkingshop.nl/index.php/cPath/1_261