hoe kan ik een vraag stellen , waar geen discussie over mogelijk is?

ook vraag 3 is weg????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
ik weet niet wat de oorspronkelijk vraag was, dus ik kan hier niet over oordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet niet of dit mag... maar de vraag was , waarom mensen zoveel nadenken over dingen , die hun toch maar ongelukkig maken.

Het beste antwoord

Er zijn genoeg voorbeelden van vragen waar geen discussie over mogelijk is.
Als jij mij vraagt wie de zanger is van De Dijk bijvoorbeeld zal daar geen discussie over ontstaan.

Maar het klopt dat het soms wat lastig is om een goede vraag te formuleren. Vraag het de moderator, zij kunnen wellicht helpen. Of lees de spelregels nog even door.
Ik heb ook in het begin veel problemen gehad met mijn vraagstellingen. Maak je dus niet druk, het komt vanzelf goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok maar een vraag stel je niet voor niets.
het is iets waar je graag antwoord op wil hebben.
wie is dan fout? de moderater of ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar vragen moeten aan bepaalde eisen voldoen. Ze moeten kennisverrijkend zijn (de gv'ers moeten er ook wat aan hebben). Ze mogen niet suggestief zijn en het is niet de bedoeling dat er een discussie wordt uitgelokt.
Ik weet niet om wat voor vragen het precies ging dus kan over jouw vragen weinig roepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 van de vragen staat hier boven wel ergens..... hihi.
maar geen slapende honden wakker maken.

Andere antwoorden (1)

Blijkbaar worden deze discussies niet op prijs gesteld.
Heb je nog geen reactie gehad van de moderator?

Toegevoegd na 20 seconden:
probeer anders zelf contact met ze op te nemen.