Het is sinds kort toch regel dat wanneer je een jaar ergens een abonnement op hebt gehad, je na dat jaar maandelijks kunt opzegging

wij hebben een abonnement op Troskompas en willen dit nu
beeindigen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dat geldt alleen voor telecom-instanties. Die hebben hierover afspraken gemaakt. Voor alle overige branches geldt dit niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor kranten/tijdschriften geldt een opzegtermijn van 3 maanden.
Zes weken voor het einde van de abonnementsperiode kunt u uw abonnement schriftelijk opzeggen door een briefkaart te sturen naar:

Abonnee- en ledenservice
Postbus 6006
2001 HA Haarlem

Of een mailbericht naar:

troskompas@remove-this.inbound.nl

Let u erop dat het einde van uw contractdatum meestal niet overeenkomt met de betaaldatum op uw factuur. Wilt u weten wanneer uw contractdatum vervalt, dan kunt u bellen naar het volgende nummer:

0900 - 9770 (€ 0,10 p.m.)

Wilt u uw abonnement telefonisch opzeggen, dan kan dat ook via bovenstaand telefoonnummer.

Kranten en tijdschriften hebben een opzegtermijn van 3 maanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dit is alleen voor de telecom voor de rest moet je de normale opzegtermijn in acht nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat geldt voor abonnementen afgesloten bij telecom providers. Bij tijdschriften is de opzegemijn langer, n.l. 3 maanden.