ik vindt een jongen heel leuk hij woont niet bij mij in de buurt en zit niet bij op school zie hem weinig

Toegevoegd na 6 minuten:
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????//

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Misschien kun je wel verhuizen, of naar een andere school.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet er een vraagteken achter en we kunnen je helpen.
Maar mijn advies is, zolang je niet volwassen bent gaat dit niet werken.

Toegevoegd na 4 minuten:
msn vragen en een webcam relatie beginnen kan leuk zijn.
Alleen een echt persoon voor je hebben is veel leuker naar eigen ervaring. Heb dit ook gehad en de kans van slagen terwijl je nog op school zit is nogal klein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan is het een goed idee zijn msn te vragen als je hem een keer wel ziet..of zijn mobiele nummer ..dan kan je hem beter leren kennen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer uit te vogelen waar hij wel woont, wat hij voor hobby's heeft en knoop dan een praatje met hem aan, als je hem weer tegenkomt. Daarna gaat het soms vanzelf.
13 jaar geleden
Volgende keer je vraagt zijn mob nmr en je belt hem op en dan weet je het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stuur hem een berichtje via Hyves?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aandacht trekken of aandacht verleggen naar andere leuke jongen !!!!!!!