Sinterklaasviering van bedrijf: hoe leuk in te vullen met weinig kinderen? (stuk of 8-10)

Voorheen deden we een voorprogramma (bv. spelletjes of clown, cirsus, poppenkast etc.) en daarna komt de sint met een paar pieten en deelt de cadeautjes uit.

Maar nu is het groepje wat kleiner geworden en is het lastiger om een leuk (èn betaalbaar!) feestje te maken. Zo'n voorprogramma + sint inhuren is vaak best prijzig en met weinig kinderen wordt het omgerekend per kind een dure aangelegenheid.

Heeft er iemand nog een leuk idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Verkleed een paar (kinderloze) collega's / vrienden als sint en pieten. Kinderen blijven het leuk vinden.

Voorprogramma kan je ook sober houden, bestaan genoeg clowns die je voor een goed prijsje kan inhuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kinderen vinden vaak de komst van sint en piet al spannend genoeg en dan ook nog een cadeautje

Dus houd het van te voren gewoon eenvoudig, haal bijv bij de action (erg voordelig, veel leuk spul) knutselspullen en zoek van te voren sint knutselvoorbeelden op internet. Ga lekker samen knutselen,wat lekkers in sint sfeer er bij, klaar. Je kan ze bijv ook slingers laten knutselen om de ruimte te versieren en sint te verrassen

Veel plezier alvast tzt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verkleed een van de werknemers als sint en een paar pieten en geef de kadootjes wat pepernoten en schuimpjes en klaar

die kinderen vinden het al leuk genoeg dat de sint komt dus van alles hoeft ook niet

of vraag deze mevrouw voor een leuk verhaal (zie bron)