De miljoenennota van het komende jaar is vertrouwelijk en onder embargo zolang hij niet mondeling is toegelicht.
Direct na de mondelinge toelichting vervalt het embargo en is de nota openbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker! Op Prinsjesdag 2010 wordt het belastingplan 2011 en de miljoenennota 2011 bekend gemaakt. Nieuwe wetgeving bevat altijd leuke mogelijkheden voor bedrijven, BV's, werknemers en de DGA. De Koningin komt in haar Gouden Koets vanaf Paleis Noordeinde naar de Ridderzaal en leest dan de troonrede voor. Het belastingplan 2011 en de miljoennota 2011 is voor fiscaal juristen en belastingadviseurs elk jaar weer een hoogtepunt. Smullen dus......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja op prinsjesdag vertellen ze dat
mazzel voor jouw want dat is bijna