Bestaat er iets als een soort armband,een zwart bandje en iets waar je iets in kan laten graveren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ja, keus genoeg. Wat voor materiaal zoek je?
Een (edel)metaal, (edel)stenen of leer? Dan kan ik je passender advies geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het aantal mogelijkheden is bijna onbeperkt. Het ligt er aan of je er geld aan uit wilt geven en hoeveel.
Dat gaat natuurlijk van rommelmarkt tot diamantmarkt en alles wat er tussen zit.
Wellicht vind je zo iets in een cadeaushop.
Als je het wat fraaier wilt, heeft een beetje juwelier wel wat en die kunnen ook graveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onlangs heb ik in scheveningen bij zo'n boulevard winkeltje een zwart leren armband gekocht.