Wie heeft ooit eens iets gedroomd dat later dan ook in werkelijkheid gebeurde ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Twee jaar geleden droomde ik dat ik in Australie was met mijn zoon. Vreemd genoeg zonder zijn gezin. Later was er weer deze droom en opnieuw zonder zijn gezin.Vorig jaar viel het gezin uit elkaar en is hij weer alleen, opnieuw was er die droom. We stonden in een tuin in Australie, de zon was erg warm en het was erg licht. Vorige maand was ik in Australie met mijn zoon en stonden daar in een tuin, de zon was erg warm en het was erg licht, ik herkende de tuin en situatie uit mijn droom!!hij had er met zijn gezin heen zullen gaan zonder mij, maar twee jaar geleden wist ik nog niet dat zijn gezin uit elkaar zou vallen, toch droomde ik toen al dat ik er met hem alleen in Australie was en in een tuin waar ik de mensen niet van kende.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

regelmatig. op het moment dat het plaatsvind kan ik ook exact vertellen wat er gaat gebeuren. fietser van links, oude mevrouw met rollator stopt enz enz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb altijd als doel gehad om op mijn 35e te stoppen met werken. Ik ging de goede kant op tot ik op mijn 35e werd getroffen door een herseninfarct. Nu arbeidsongeschikt, dus gestopt met werken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik droom regelmatig dat ik ontwaak...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de precieze datum van het overlijden van mijn opa gedroomd.
Geen leuke dingen, zeker niet als je moeder je op het moment dat het echt gebeurt zo raar aankijkt van "Hoe heb je dit kunnen weten".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zowel 's nachts als overdag. Maar het interessante is wel, dat dit soort 'dejavu' dromen je ook de mogelijkheid geven de toekomst bij te stellen. Daarvoor moet je wel eerst weten waar dromen zoals deze nu eigenlijk vandaan komen en hoe ze te gebruiken zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat kan en heb ik wel eens een dejavu, of een voorspellende droom, we bezitten de ''gave'' allemaal het ligt er alleen aan wat je er mee doet.
ik droomde s'nachts over mijn opa die de volgende dag stierf ect. of er gebeurt iets waarvan je zeker weet dat je het al heb meegemaakt.

x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja wel vaker. Ik heb ooit gehoord dat het schijnt dat je geest dan een uittreding doet oid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb vannacht gedroomd dat ik naar het toilet zou gaan voor een grote boodschap. Ik was amper twee uur wakker en ja hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger wel vaker. Precies weten hoe alles eruit ziet, of waar wat ligt... en als de situatie zich voordoet, herken ik het beeld en weet wat al waar ik wat moet doen.